Datum bruiloft - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Matthijs Plak - WaarBenJij.nu Datum bruiloft - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Matthijs Plak - WaarBenJij.nu

Datum bruiloft

Blijf op de hoogte en volg Matthijs

19 Oktober 2015 | Mexico, Mexico-stad

Hey hey,

op verzoek even kort maar krachtig:

het trouwen zal plaatsvinden op 23 oktober, 13:30 lokale tijd (20:30) Nederlandse tijd, waarna een kleine bijeenkomst plaats zal vinden. Het eigenlijke feest is op zaterdag 24 oktober.

De volgende update zal er uitgebreid verslag van doen, en foto´s volgen uiteraard. Op dit moment is het vooral voorbereiden, en Lucía is druk bezig een jurk uit te zoeken. :)

Hartelijke groeten!

Thijs

• 19 Oktober 2015 - 05:40

Wim Van Noort:

Beste Thijs en Lucia, van harte gefeliciteerd.
    Wij wensen jullie alvast een heeele fijne dag én super veel geluk met elkaar!
    Wim & Angelé.

• 19 Oktober 2015 - 09:16

Aafke:

Hey Thijs en Lucia,

Van harte gefeliciteerd met jullie verloving! Ik zal op de 23ste om 20:30 een glaasje heffen op jullie ^_^
    Alvast een prachtige dag gewenst en Lucia heel veel succes met het vinden van een jurk. Hopelijk kunnen we in december inderdaad nog een mooi feestje hier in NL vieren.

Heeeel veel liefs,
    Aafke

• 19 Oktober 2015 - 10:06

Cees Van Mourik:

Lieve Lucia en Thijs,

Wat prachtig! Anneke en ik wensen jullie een heel lang en heel gelukkig huwelijk! We hopen voor jullie dat alles wat jullie wensen in vervulling mag gaan.
    En verder, ja kijk een jurk, oké, maar wat doe jij aan?

Liefs en groeten,

cees van Mourik

• 19 Oktober 2015 - 10:17

Malou:

Wauw Thijs, trouwen!! Heel veel plezier!

• 19 Oktober 2015 - 12:24

Johan En Monica:

Dag Thijs en Lucia,
    Wij wensen jullie een leuke dag, een mooi en vooral gezellig feest. Fijn dat je ouders erbij kunnen zijn Thijs.
    En we zijn natuurlijk zeer benieuwd naar de foto's, en de jurk :)
    Heel veel egluk samen.
    Groet, Johan en Monica

• 22 Oktober 2015 - 09:36

Anke Vosters:

Ik mocht het al horen van jirsi! Geweldig natuurlijk! Gefeliciteerd en al het beste toegewenst voor Lucia en jou. Ik zal zeker morgen om 20:30 aan jullie denken en een toost op jullie uitbrengen! We will be there in mind and spirit ;-)
    Dikke kus voor jullie beiden,
    Anke

• 23 Oktober 2015 - 15:45

Hans En Dike Van Noort:

Beste Thijs en Lucia,

Van harte gefeliciteerd. Wij hopen dat het vandaag een heel leuk feest wordt en dat de orkaan aan jullie voorbij gaat zonder het feest te bederven.

Groet van Dike en Hans